Bloggar lite innan jag ska sova..

Jag har då idag varit med fanny. Vi åkte ner till stan en stund, skulle köpa en stor tjcoktröja men hittade ingen, skulle också spana efter en ny väska till skolan men det glömde jag -.-
Det slutade med att vi däckade på Coffee shop (expresso house xD jag kallar det för d ;D) o köpte varsin Frapino :))

Sedan kom vi hem o färgade fannys hår, det blev ganska bra förutom att jag glömde en fläck...
sedan åt jag o jag & fanny började baka brownies :) vi gjorde inte enligt receptet men det blev bra ändå ;D

Eftersom min mamma o fannyd mamma är i stockholm med några kompisar o min pappa & fannys var o spelade poker så var vi ensamma hemma. Det slutade med att vi låg o kollade på tv i typ 4 tim för vi ville inte gå o lägga oss utan att pappa o fannys pappa var hemma xD vi kollade på massor med program ;o

Imon ska jag nog vara med fanny igen men först
måste jag verkligen städa mitt rum :o det ser ut som något hemskt xD
jag ska också sova hos fanny o äta thai-mat :D
Min absoluta favorit :D<3

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0