Dagens snygging<3

Ciao<3

Idag vaknade jag ganska sent, typ halv 12 -.-
Var på bio igår med: Tamara, fanny, alice, jeanna, linnea, penilla, olle o kalle. Vi såg Sommaren med Göran! Den var faktiskt väldigt rolig xD
Sedan åkte alla iväg och jag o tamara åkte åt ett annat håll xD Vi ville inte åka vid Netto och där, så vi åkte över torget och vid sörse sedan :)
Vi stannade en stund utanför Tamaras och pratade lite, jag kämpade med att komma upp på den där dumma gungan -.-
Tamara ramlade av staketet elr vad det nu var!! xD
Sedan åkte jag hem och sovde (:

Nu kollar jag på en film som vi spelade in för länge sedan, typ Wimbledon elr något heter den tror jag.
Idag ska jag inte göra
någonting! Hehe, orkar typ inget xD Ska bara kolla på film tror jag ;))

Men då till dagens snygging som är....

Jake Gyllenhaal!! han är ju så OTROLIGT snygg!!!! I think I'm gonna die!


Vem är INTE avundsjuk på Reese Witherspoon?! :O

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0