Det blev ofc gekås ;)

Det blev gekås! :D

Okej, jag gick typ och lutade mig mot vagnen hela tiden pga smärta xD men det blev bra ändå. Köpte bara lite småsaker, inget spc förutom Michael Jackson: The dangerous tour! ;)
När jag kom hem gick jag o hanna till willys o pratade lite å så :) Ofc att det var tvunget att börja regna precis när vi skulle gå hem xD Vi har planerat lite o så (:

Sedan kom jag hem igen, gjorde ingeting faktiskt ;) Låg och ojade mig över min rygg xD Min rygg har blivit värre :S Det värker o gör ont när jag går, ibumentin hjälper inte längre :S Fy vad hemskt detta är!
Hoppas att det är bättre om ett par dagar som det säkert är :)

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0