Fredag=Sjukt skönt!!

Så himla gött att det är fredag! ;D

Var i skolan idag också (sista dagen före helgen :D) där det inte hände så jättemkt.
Jag åkte hem typ själv -.- Sedan åkte jag o mamma till falkenberg för att fira min moster som jar fyllt år :) Det var väl roligt, fick träffa mina kusiner fast mest den yngsta ;)
Han är bara SÅ söt!
Sedan, vid 5 kanske? Så åkte jag o mamma till Sörsehallen o hämtade ut ett spännande paket till moi!
Det innehöll mina efterlängtade skor<3 Sjuktsöta!!


My new lovers<3 299 kr på H&M

Jag var har under sommaren kollar efter dessa skorna i: Varberg, Kungsbacka och Göteborg! När jag var där så var ALLA slut xD
Så jag fick beställa dem ;)

Imon ska jag typ till Skällinge med min farmor o farfar, vi ska hälsa på min pappas moster som fyller år snart. Vi ska typ gå på någon konstig Skällinge-marknad elr nått ;S Men det blir bra! Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0