Hemma från Fbg!

Ciao<3

Varit i Falkenberg hela dagen..
Mamma har klippt sig, vi kollade lite i affärer och åkte sedan hem till min mormor o morfar som bor i Fbg. Vi åt mormors goda mat!! :P Sedan kollade vi typ bara på tv och pratade, det finns väl egentligen inte så mycket att göra när inte mina kusiner är där ;)

Jag köpte mineralpuder, en mascara och clerasil våtservetter. Inte för att jag har något jätteproblem med finnar och ackne men i Serbien fick jag en pleta på näsan, jag fick en sån servett av Tamara och nästa dag var det borta! :D Sjukt bra var den, rekomenderar Clerasil-produkterna till alla!!


(Bilden blev väldigt stor xD)
Hittade inte en bättre bild men detta är iallafall Clearasil, våtservetter ;)


Den här har jag velat ha länge och idag fick jag den :D L'oreal Telescopic Explosion Mascara!


Och den här också: L'oreal Trye Match minerals powder! Behövde verkligen nytt puder!

Merci mamma<3

Mascaran jag fick var ju från L'oreal, jag har faktiskt aldrig haft en mascara från något annat märke än Maxfactor xD Är inlove with Maxfactor! Så detta är min första L'oreal ;))

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0