I´m awake!

Jag vet, helt unbelievable!!

Okej jag vaknade för typ en halvtimme sedan men ändå ;) Sitter och kollar på lite Vänner, det var faktiskt ganska längesen jag gjorde det :S Jag som älskar vänner ;)<3

Idag ska jag till skällinge som sagt med min farmor o farfar :) Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra, typ fira min farmors syster som fyller år :) Får väl se (;

Sedan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, får nog plugga franska :S vet fortfarande inte när vi ska ha provet eftersom vi inte har haft någon språklektion än, vi har den första på tisdag men ifall ifall så får jag väl plugga ://

Roligt inlägg va?! xD Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om så jag får väl komma på något roligt ;))

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0