Idag blir det städning & One tree hill!

Ciao<3

Som sagt, idag blir det städning och One tree hill ;)
Jag har så HIMLA stökigt på mitt rum att det knappt går att vistas i rummet xD Jag själv har blivit otroligt trött på det men inte lika trött som min pappa xD Han sa igår att jag måste städa idag för att det ser ut som en svinstia xD Men riktigt SÅ farligt är det faktiskt inte ;)

Så idag ska jag alltså städa! :) Det blir keligt men det måste göras :/ Jag ska ju också kolla på  One tree hill :D vilket jag, som ni kanske vet, är VÄLDIGT besatt av (a) Älskar allt som har med OTH att göra: skådisarna, karaktärerna, händelserna, paren, problemen, musiken!

Nu ska väl jag sluta tjata om allt detta tråkiga, ha det bäst ;)

Nu kom jag på en till sak jag ska göra idag xD Jag ska först ta ner alla mina Zlatan-bilder, klippa ut alla som jag inte har klippt ut än och sedan sätta upp alla igen så det blir dösnyggt ;D<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0