Kissie/Dessie/Paow ?

Har ni tänkt på samma sak som jag: Vrf är Kissie, Dessi o Paow typ likadana och gör samma saker?

1. Dom är blonda
2. Dom älskar rosa
3. Dom har bra självförtoende (vilket det absolut inte är fel att ha)
4. Dom använder löshår
5. Dom påstår att alla härmar dem själva
6. Dom påstår alla (dock skämtade Paow) att var och en var den första blondinen
7. Alla tycker samma sak: Alla är WB dom själva!
8. Alla påstår att Coca cola är bäst på jorden
9. Dom påstår att dom är rika o lever på Pappas pengar!

Detta tkr jag är lite skumt faktiskt ;) Haha, nej men det är lite konstigt särsilt att alla påstår att dom andra härmar en xD Någon måste ju ha varit först xD Tex. Kissie sa att hon skulle starta en ny trend; Jeans-väst eftersom ingen använder det men det hade Dessi redan köpt för typ 2 veckor sedan elr nått xD
Jaja, skit samma ;D<3

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Anna-Lena

Hej!

Såg att du hade bett mig om att skriva lite om reseledarlivet? Jag blev väldigt intresserad av turismen på gymnsiet då jag vale turism/turism och resor som kurser vid sidan om. Efter gymnasiet vale jag att studera vidare på akademi båstad. en skola som jag verkligen rekommenderar. en KY utbildning som gör att mna får mycket kontakter inom den branchen. Med hjälp av den utbildningen åkte jag u och jobbade som reseledare vilket va de bästa jag kunde gjort. Något av de bästa jag gjort i hela mitt liv skulle jag nog säg. GÖR DET! lovar att du inte komme ångre dig ;) brinner för turism coh har jobbat vidare i fjällen och nu jobbar jg på hotell i Göteborg. Älskar å träffa nya människor så brinner du för det så testa akademi båstad!



btw. Är ofta i Varberg. Min pojkvänns pappa har hus där :)



hoppas att jag hjälpte dig lite.



kram

2009-08-25 @ 19:53:59
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0