Look of today (thuesday)

Jag tyckte att jag förtjänade en paus från det tråkigaste xD

Jag lägger in Look of Today & lite bilder på mina väggar ;)

Look of today:
 - Svart mjukis shorts, H&M, 69 kr
 - Rosa topp, BikBok, 199 kr
 - Håret: en hög tofs med lite hår hängande
 - Smink: fondation, mascara, läppglans!



Min älskade ZLATAN-VÄGG :D<3 Jag ska snart göra om den lite ;)


Och såklart min MJ-vägg ;)<3 Jag hade en annan MJ-vägg i vintras, hans LP-skivor där jag har mina Zlatan-bilder ;) Men så är det inte nu (a)


Ciao my loverzzz<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Anonym

Vill du börja tjäna pengar på din blogg, eller kanske bara få hem gratis-saker via posten? (kläder, smycken t.ex)

MEN vad väntar du på då? Checka in på min blogg direkt! :D ; http://decembermirakel.blogg.se/2009/august/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment

2009-08-04 @ 16:35:11
Postat av: Anonym

Vill du börja tjäna pengar på din blogg, eller kanske bara få hem gratis-saker via posten? (kläder, smycken t.ex)

MEN vad väntar du på då? Checka in på min blogg direkt! :D ; http://decembermirakel.blogg.se/2009/august/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment

2009-08-04 @ 16:35:11

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0