Look of today+FÖRSTA SKOLDAGEN! :o

Idag börjar skolan, har nyss gjort mig iordning. Orkar verkligen inte börja skolan men sista året på högstadiet måste väl avslutas ://

Valde fort ut en outfit igår och lägger upp den senare idag, var glada att ni inte får se mitt ansikte, jag ser för hemsk ut just nu xD

Jag lägger ut detta inlägget när jag kommer hem igen :)



Det första som står skrivet skrev jag i morse, men jag hann inte lägga ut det så jag gör det nu :)
Idag var jag i skolan för första gången på 2,5 månader :S Det gick väl bra förutom att Alfred skrämde mig med en spindel xD
Slog mig på låret :(
Efter maten åkte vi ner till fästningen och kollade på den där gubben som dom hade hittat i alperna xD Kommer inte ihåg vad den hette, Özzi? xD Jag vet faktiskt inte xD

Idag ska jag nog vara med Hanna om hon bara ringer snart ;) Men det blir väl bra (:



Look of today!

 - Ljusa jeanstights, Gina tricot, 199 kr
 - Rosa linne, Gina tricot, 129 kr
 - Adidas-tröja, Stadium, 699 kr.


Som sagt, var glada över att ni slipper se mitt ansikte xD

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0