Nu DÖÖÖÖÖR jag tror jag! xD

Jag är nog en av dom mest oklantiga i hela vida världen..

Jag träffade Hanna nu i typ 5 sekunder, så skulle jag springa dom YNKA 10 metrarna tillbaks hem för det var lite mörkt å så (a).. Åsså trampar jag snett!! Hur smart får man bli?! Men jag stukar mina fötter väldigt lätt precis som min pappa gjorde när han var yngre.. Jaja, det värker som bara den o jag kan inte stå på den :S får vila den inatt så hoppas jag att den är bra imon vilket jag faktiskt TROR just nu ;)



Shit också! Glömde helt av det: imon ska vi springa 3 km på idrotten. Jag är inte speciellt bra på att springa o jag springer inte speciellt snabbt, jag har också gått 1 gång med tamara pga hennes knä :s Herre min gud! Men foten är bra tills imon.. Det tror vet jag !!! För att jag är bäst :D<3



Ciao and goodnight<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0