Nya naglar idag :)

Vaknade av att tamara väckte mig, hon var tvungen att gå :/
Sedan somnade jag om och vaknade vid 11 kanske? Gjorde mig iordning o tamara & fanny kom en stund.
Sedan åt jag och sen dess har jag inte gjort någoting xD

Eller jo, jag har gjort nya naglar :) Ni får inte se mig idag xD Jag ser ut som.... något ni inte vill se x)
Så här blev naglarna ;)


Just det ja! Jag har hittat en ny blogg: Carina Dahls blogg! Ni vet tjejen från norge som var med i big brother? Ja Carina Dahl ;)
Hon är fortfarande ihop med Anton Granlund, min älskling från big brother :D Sjukt roligt, dom är ju SÅ söta ihop! En rolig blogg hon har också :)

www.carina-dahl.com


Anton är snyggast :)



Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: caroline! ;)

hejsan, skulle varit skit bra om du kunde svara på detta . :)

jag älskar Anton och Carina oxå! (:

när jag försöker att gå in på carinas blogg.. men jag kommer bara in på en sida som heter http://www.radicenter.eu/ ...

så om du kunde visa mej hur man gjorde skulle det vara jätte jätte jätte bra :)))

kram! <3

2012-08-13 @ 15:42:35
URL: http://carrohanna.bloggplatsen.se

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0