Snygg.. snyggare.. HEATH!!

Igår lyckades jag äntligen få fanny att förstå vem Heath Ledger a.k.a. Rebeccas bby är ;)
Vi kollade på en film där han var med. Jag har berättat för Fanny vem han är men jag har inte kunnat förklara så bra bara att hon dog typ förra året och att han har varit med i Casanova, glömde helt bort att han var med i Batman xD
Men som jag trodde så blev hon lika kär som jag :D<3

Så det är inte alls konstigt att jag utnämner Heath Ledger till en av dem snyggaste på jorden<3





OMG vad snygg han är!!!!!!!

Och ännu en gång, jag tkr att det är sjukt sött när killar har små toffsar :D<3

Han är ju som snyggast i 10 orsaker att hata dig och Casanova<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0