5 December!

La in lite snö på bloggen idag :)
Passar väl bra eftersom det är bara 19 dagar kvar till julafton? ;)<3

Igår var det skolan, inget spc hände väl där tror jag (a) Sedan skyndade jag mig hem för att min farmor skulle hämta mig :) Vi åkte hem till henne & farfar och där gjorde vi korv :P Haha, en liten jultradition ;)

På kvällen åt vi kinamat!!!! :D<3 Sedan kollade jag på idol, vid tio åkte jag med hanna och susanne ner till hemmakväll där dom köpte godis :P Sedan kollade jag & hanna på dom 10 första minuterna på 7eventy 5ive, sedan orkade vi inte mer xD Så vi kollade runt lite på internet :p

Snart kommer Hanna (om ca 3min :p) vi ska åka och köpa hårfärg till henne! :D Vetinte riktigt vilken färg det blir men bra blir det garanterat tror jag... :P


Vi vet att vi är bäst ;)♥

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0