Hejdå år 2009!

Året har varit bra tkr jag :)

Fått nya vänner, varit med om mkt kul, fått livserfarenheter, varit på semester (x2)! Hoppas bara att nästa år blir lika bra, om inte bättre ;)

Sumering av år 2009:
• Jag åkte till Thailand för andra gången!
• Jag fyllde 15 år!
Jag gick ut 8:an!
Jag konfimerade mig!
Jag åkte till Serbien med Tamara!
Jag bestämde mig för vad jag vill göra efter all skola!
Jag ska nu fira nyår med de bästa



Ska gå till Fanny om exakt 19 min ;)

Skulle vara där tjugo i sju :) Så medans alla andra går på fester och dricker sprit så umgås jag med de bästa kompisarna i världen och dricker cola :p
Ska bli jättekul ikväll! :) Vi får se vad vi hittar på men vad vi än gör så blir det super, det är jag säker på!

Hejdå år 2009! Hej år 2010!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0