Hemma från Stan nu!

Jag har köpt klart alla julklappar nu! :D

Hittade julklappar till pappa & Tamara idag också ;) Hoppas de blir glada nu :)
Jag Fanny och Alice åt också på stan, varsin baguettetoast blev det ;) Gottigottgott!
Sedan så ringde jag pappa så han fick hämta mig igen :p Jag åkte hem lite tidigare än de andra för min fot värkte väldigt mkt :s




Jag skulle egentligen till akuten nu på eftermiddagen men så blir det inte :)

Mamma ringde för en stund sedan och sa att hon hade fått tag på en krycka på sitt jobb som hon kunde låna så den ska jag använda nu i ett par dagar :)
Hoppas bara min fot blir bättre tills på Torsdag/Julafton :s
Så det blir bra :))




Nu så är jag i "Holiday-spirt" ;)
Jag kollar på Grinchen (vilket är en jul-tradition) och slår in mammas julklapp :) Jag tycker att en replik i grinchen är så HIMLA bra!
De gamla tanterna berättar hur barn blir till och då är det så att babysarna kommer ifrån himlen i varsin korg.
Då öppnar en man dörren:
- Hey Honey! Our baby is here!
Så kollar han på den.
- He looks just like you´re boss!
Tycker den är så bra xD
Sedan är den lilla Grinchen så söt:
-
The fires of love!
Så synd om honom också :(



Och Taylor Momsen är så söt i den filmen! :D

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Olivia<33333333

Supersöt blogg! :D:D:D:D:D<3333333333

2009-12-19 @ 14:56:37
Postat av: Rebecca :)

Tack Olivia! :D

2009-12-20 @ 13:16:39

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0