Slutade vid halv 12!

Skönt som bara den är det ;)

Vi fick våra betyg idag också :) Såhär gick det för mig;
MVG: 2 st (4 so-ämnen)
VG: 5 st
G:
5 st (3 no-ämnen)

Jag har faktiskt höjt mig i 2 ämnen
och inte sänkt mig i något! :D Så det är jag nöjd över ;) Inte IG i något ämne heller ;) Måste bara satsa järnet på so nästa år :s

Sitter och kollar ut genom fönstret :) Det snöar! Hoppas verkligen att det lägger sig nu så att vi får lite snö på julafton :) Här nere på västkusten är det ju alltid för varmt för att det ska komma snö -.- jag var säkert 7-8 år senast det var snö på julafton ://


Bara 2 dagar kvar till julafton...<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0