Veckoplanering (y)

Måndag: Klippa mig! Plugga lite SO också ;)
Tisdag: Plugga massa SO!!
Onsdag: Till stan med fanny<3 Köpa lite julklappar :om Plugga matte!
Torsdag: Plugga matte! Vara med fanny och baka på kvällen (L
Fredag: Ha det mys med fanny & alice<3
Lördag:  Mer mys ;)<3
Söndag: Till kungsmässan!

En ganska full och hektisk vecka blir det :p Får se ifall nästa blir lika hektisk (tror inte det :p)



I skolan idag också :p Inget spc hände tror jag, höll på att dö på idrotten -.- Jag har ingen kondition och inga muskler alls :p Så jag måste fort hitta någon idrott elr nått att träna :/
En i min klass åker imon till Austrialien... I 5 veckor!!! Det får mig att tänka på hur mkt jag också vill åka utomlands :p
Jag och fanny ska till Thailand över julen och när vi fyller 19 :p Det blir då en resa xp Sedan kanske jag+familjen ska till Grekland elr Spanien till sommaren elr så blir det Grekland med Fanny+familj nästa sommar :D
Hoppas på det sistanämnda ;) I framtiden ska jag också åka till:
1. Italien<3
2. Kap verde
3. Brasilien

Jag kommer säkert på mer under mitt liv ;) Kanske till USA ;o


Rhodos blir det isådana fall till sommaren tror jag ;)

Nästa sommar blir det isådana fall båtluffning! :D

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0