LOV OCH THAI-MAT!!

Äntligen är det lov! Jag orkar inte med mer läxor och prov!
Idag är det fredagen den 13:nde, men jag har inte otur på denna dagen, jag har ALLTID otur på TORSDAGEN DEN 12:E! Jag slog mig på ryggen, i handen och i sidan igår!!
Idag var jag i skolan (SISTA DAGEN :D) Vi skulle spela innebandy, en tunering som Magnus Svensson höll i, men jag var inte med pågrund av min förskylning :/
Jag, Tamara och Linn gick till Linns häst Fjodde med Jeanna och Michaela. Jag skaffade en älskling :D<3 SVARTEN!<3 Lätt den sötaste ;)
Sedan åkte jag och Tamara tillsammans till skolan igen och åt tsammans med dom andra ;)
Sen gjorde vi vår roliga lek xD
Lektionen sedan var svenska, men vi ahde SO. Alice och Fanny skulle redovisa men det krånglade så vi gav upp xD
Vi slutade typ halv 2 :D
När jag kom hem bakade jag goda muffins :D Ikväll blir det thai-mat! Imon får jag bestämma kvälls-mat OCKSÅ :D Men jag vegt inte vad jag vill ha, maybe kebab (:

<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0