Sova över med Fanny<3

Heeeej!!
Idag
har jag inte gjort så mkt på förmiddan! På eftermiddan eller.... ja, vid halv 4 (xD) åkte jag med Fanny<3 till stan och vi gick på bio :D Bröllopsduellen:D Där var typ världens snyggaste med :D Bryan Greenberg från One tree hill<3
Ikväll ska jag och Fanny sova över hos mig :D Vi ska vara uppe sjukt sent xD Haha!
Och imon ska jag vara med Fanny och Hanna och göra något :D Sedan ska jag och Hanna slå vårat rekord, i söndags somnade jag vid 2 xD

<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Anonym

haha, jag och tamara va uppe till halv 6 eller 6 xD

2009-02-19 @ 23:20:49
Postat av: elin

de va postat av mig :P elin xd

2009-02-19 @ 23:21:11

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0