Halsen :/

Idag har jag sjukt ont i halsen! Jag tappade rösten för en stund sen men nu är det tillbaka :D Men det värker och jag kan knappt prata men det går bra.
Idag var det skolan. Franska först där vi gjorde häfte. Sedan matte där jag suger!! Sista lektionen före maten var Engelska. Före engelskan lärde jag och Tamara oss att inte gå på toa på sista toan där nere xD Sedan mat, biff och potatis! Sen so och sist bild där jag ÄGDE på att gissa namn xD!!
Imorgon ska jag på promenad med Tamara (kanske Fanny)<3 Jag och Tamara har slutat att äta godis och eftersom alla går på gym förutom vi, så ska vi börja promenera igen (vi gjorde det för ett tag sedan, södra näs hade inte en chans emot oss ;)xD Tamara bar aldrig den mössan igen, HAHA!!)
Skolan blir det före, har gjort alla läxor förutom SO:n men den e tills på tisdag, och vi har 5 prov också :S 1 denna veckan (NO), 3 nästa (franska, idrott och musik) och 1 veckan efter lovet (SO).  Vi får se hur det går med det :/

Bara 2 dagar kvar tills min födelsedag!

Vi ses!!
Många kramar och nästan lika många pussar!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0