Mitt och Fannys sova-över-party+släktkalas!

Heeelloooooooooo!!
I fredags-lördags hade jag och Fanny sova-över-party :D Det var jättekul, god tårta blev det med :D

På lördagen åkte jag till stan med Hanna, vi köpte hårfärg till henne :D Så när vi kom hem var det bara för Hanna att börja sjata (som jag inte kommer på hur det stavas xD) på Susanne xD Det gick efter typ 2 timmar, så vi började och sedan sköljde vi ut det :D Det blev jättebra!!! Vi var sedan en stund.

Idag var jag i kyrkan med Fanny och Tamara:D<3 Vi åkte sedan hem och då hade vi släktkalas för mig och min lillasyster! Jag fick pengar och presentkort (:

Många kramar och lika många pussar<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0