Torsdag 14 januari!

Idag kom jag hem vid midnatt från Thailand och Dubai (där vi mellanlandade).
Jag somnade typ direkt efter vi kommit hem fast jag åt en macka först (:
Jag vaknade vid 12 och kollade på det efterlängtade ONE TREE HILL!!!<333 Har längtat SJUKT MKT! Sedan var jag med Hanna en stund tills Fanny ringde. Så jag gick ut och helt plötsligt ser jag ett huvud sticka upp bakom en buske men sedan ner vid Fannys staket.
Då ser jag TAMARA! Hon började skrika och springa och då hoppade Fanny och Alice fram bakom garaget.
Så jag var med Fanny, Tamara och Alice sedan Fanny och Tamara och nu med Fanny<3
Vi har hållt på med hemliga grejjor nu typ hela eftermiddan och kvällen (:

Ganska många kramar och alltid många pussar<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0