Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Fanny :D<3

Regler:

· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

Mina fakta/(o)vanor:
  1. Jag älskar One tree hill
  2. Jag är rädd för (eller rädd och rädd, gillar inte) clowner
  3. Jag kan inte dricka vatten på morgonen
  4. Jag mår illa av mjölk
  5. Jag skrattar ibland SJUKT KONSTIGT!
  6. Jag kan inte laga mat elr baka
  7. Jag är SJUKT dålig på matte
  8. Jag älskar Zlatan(:<3

Jag utmanar alla som vill xD Snodde det från Fanny<3 www.funnybunny.blogg.se


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Fanny

HAhhahahah XD Du måste ju bli utmanad innan du kan kopiera den XD Och du har la inte blivit utmanad av Malin ??

2009-01-22 @ 10:18:43
URL: http://funnybunny.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0