Är inne i en "Stram-svans-fas"

Dagens outfit:
 
- Vit tunika-liknande, Gina tricot, 149 kr tror jag
 - Tights som ser ut som jeans, Gina tricot, 199 kr
 - Håret:
En stram svans
 - Smink: Mascara, läppglans



Just nu är jag inne i en fas där jag är så himla sugen på att ha en stram hästsvans. Jag har tyckt att jag är så ful i det förr men nu tycker jag att det är sjukt skönt! Min mamma tycker att jag ska ha det när det är sol ute så att jag blir brun i ansiktet och det kanske är därför som jag tycker att det är så skönt? Whatever, I like it anyway ;D

Idag har min
Älskling åkt till London :// Men hon kommer snart hem :)) Men om Tamara inte är med i kväll så måste jag genomlida en hel grillfest utan någon :S Jag och Fanny är alltid på grillfesten som hålls varje år på våran gård men nu är hon ju i England :S Men det är ju kul för henne :D

Själv sitter jag och funderar på gymnasium, jag blir lätt stressad när jag tänker på det eftersom jag inte vet vad jag ska gå och det är ju typ bara ett halvår kvar tills vi måste söka in :S
Men detta är mina funderare:
 - Språk och turism
 - Stylist
 - Frisör
 - Samhäll och språk
- Spa

Utifrån dem ska jag välja någon tror jag så jag ska gå in och söka lite på alla skolor i halland.
Skriver nog mer sedan, ha det gött ;D

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0