En dag på stranden with Fanny<3

Dagen började med konfa-grejen. Vi började träna på vår teater och sedan provade vi kåpor (a) Jag och Ebba var med på webb-tv (A) (Okej, jag pratade ingeting xD)
Sedan åkte jag Fanny och Ebba hem,
och jag och Fanny åkte till stranden ;)

Sjuktskönt!! Vattnet var inte spc varmt men ändå :S Mitt första dopp=1 Juli!! :O I know, it's a dickrase... Har inte badat i havet i Sverige på 1 år xD (Badade i Thailand för 6 månader sedan (a))
Ni vill inte se mig just nu: Helt rödbränd, sliten, inget plattat hår, no make-up :S

Jag ska till konfa-träff om 1,5 tim. Har följe med Fanny (a)<3 Sedan åker jag hem och hittar på något ;D

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0