Hemma frång Gbg!

Ciao<3

Då var man hemma igen från Göteborg ;)
Vi kom hem vid 6-tiden, har nu ätit och lite sånt ;)

Just nu kolla jag på Jackson: an American dream! Det handlar ju då om Jackson-familje, alltså Michael Jacksons familj :D Och det är sjukt hemskt! Jag visste att Michaels pappa slog dom när dom var yngre men detta var ju hemskt att se! Man fick inte se när han slog dom (som tur var :S) men man hörde hur dom grät :S Tito (Michaels bror) tyckte om att spela gitarr så han lånade sin pappas gitarr ibland fast man absolut inte fick röra hans grejer. En natt så rycker han upp en av bröderna och frågar vem som har haft sönder hans sträng. Tito springer direkt till ett av hörnen i rummet och gråter. Brodern tvingas att säga att det var Tito som sedan blir slagen av sin pappa med hjälp av hans skärp :'( Asså jag trodde att jag skulle dö!!!
Detta är del 1 av 2, del 2 går lite senare typ vid 10 tror jag ;)

Jag skriver lite senare om vad jag köpte ;D

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0