Jag sa ju det!!!

Ingen trodde på honom förutom jag! Nu är det fastställt! Michael Jackson hade hudcancer!!

Michael Jackson fortsatte att hävda att han hade en hudsjukdom men alla i skvallertidningarna och alla jag känner trodde att han hade blekt huden, jag har inte hört att någon annan än jag trodde att han hade en hudsjukdom menmen...
Jag visste att jag hade rätt!

Så här står det i Klick!:
Från svart - till vit! Den märkliga blekningsprocessen kan ha berott på sjukdomen vitiligo, en annan teori är att huden med vilje blektes med kemikalien Hydroquinone. Det har spekulerats i om stjärnan drabbats av hudcancer, vilket också har bekräftats av abduktionen.

Jag visste att jag hade rätt, jag tvivlade inte en sekund på att Michael talade sanning!!
Han sa själv att han var stolt över sitt afrikanska ursprung!



Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0