Ny mobil!!!!+Fiiintfiiiint väder (a)

Dagen började med att jag och fanny vaknade...
Vi gjorde oss iordning och åkte med min mamma och lillasyster till Willys. Sedan åkte vi till Davids och Elgiganten för att leta mobil till mig, hittade ingen där... :/
Så vi åkte till Onoff (-.-) och där hittade jag den här:


KP500 LG
LG KP500 touchscreen phone
Jag gillar den iallafall ;D

Sedan åkte jag och fanny till stranden och mötte ebba :) Sedan kom också alice. det var varmt och jag brände mig ÄNNU MER! -.- Just nu ser jag ut som en jag-vet-inte-vad!!

Imorgon ska vi konfimera oss :D 6 dagar till Serbien med Tamara också (a)<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0