One week left...

1 vecka tills jag och Tamara inte finns i Sverige! (A) Nej, jag och Tamara åker till Serbien om en vecka ;) Vi ska bo hos hennes mormor och lite sånt :) Jag har lärt mig lite serbiska som jag tänkte dela med mig av nu:

Jag älskar dig - Ja te vollim
1 - Jedan
2 - Dva
3 - Tri
4 - Chêteri (:S)
5 - Pet
6 - Shêst
7 - Sedam
8 - Osam
9 - Devet
10 - Deset
Jag bor i Varberg - Ja shivim o Varbergo (:S)
Jag heter Rebecca - Ja se sovem Rebecca (:S)

Och lite sånt ;) Men jag vet inte hur vissa saker stavas :S xD
Nu ska jag till stan med Fanny, klockan 1-4 ska vi träna till konfirmationen :S Men det blir väl bra ;)
Ifall vi klarar det bra idag slipper vi komma till kyrkan imorgon :D:D:D<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0