Look of Wendsday

Ciao<3

Idag kände jag inte alls för att "klä upp mig" så jag valde
en ganska avslappnad outfit bestående av:
 - Blått linne, Gina tricot, 129 kr
 - Randiga mys-shorts, H&M, 99 kr
 - UCLA-tröja, Bik Bok, 399 kr
 - Håret: som vanligt i en stram svans
 - Smink: Fondation, mascara, läppglans

Jag är medveten om att jag suger på att matcha idag men jag satsade idag
på en avslappnad och ledig lock, en look bara för mig ;) (a)


Bara så ni vet, jag har typ fått ett sår på benet. Jag nådde inte en grej under min säng med armen så jag fick ta benet xD Det var någon vass grej på själva sängen så jag fick ett sår :S


Jag lägger även in en bild på mitt sminkade öga (a) Jag vet att det inte ser så sminkat ut men ändå ;)

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0