Efter dagen på staden - MJ-musik!

Nu har jag kommit hem från stan och det var sjukt varmt!

Detta köpte jag today;
 - Bikini från H&M 100 kr
 - BH H&M 129 kr
 - Björn Borg-Flip flops (kommer inte ihåg namnet på affären) 199 kr
 - Present till Linnea
Lyckat tkr jag :)<3

Nu sitter jag vid köksbordet med dator, flädersaft och iPod :) Min iPod typ krånglar och jag kan inte gå in på internet :O Men jag kollar på One tree hill på den (a) Jag ska lägga in lite musik sedan tror jag...

Jag lyssnar även på Michael Jackson, my lovely dead idol ;( Han dog ju igår eftermiddag ://
Han är SJUKT bra!!
Favoritlåten=
Billie Jean OFC!!!!

Jag ska till hanna vid 6, åker buss då men tar med mig datorn (a) sover på hennes studsmattan inatt ;)
På lördag till Linnea :D<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0