En kelig lördag ://

Idag vaknade jag seent! Typ tip i 1 tror jag att det var xD jag gick då upp och gjorde mig iordning, kollade lite på datorn, lite Christine och Desperate housewives ;)
Sedan åt jag, hanna ringde men jag var tvungen att städa rummet :/ sedan råkade jag somna en stund xD när jag hade vaknat fortsatte jag med städningen och att städa min garderob.
Sedan var det mat, sen var jag med Hanna :D<3

Nu sitter jag och kollar på Rocky IV (4) tycker att det är så coolt att en svensk, Dolph Lundgren är med :DxD Han är inte spc ful heller ;D



Imon blir det Ikea, och lite affärer brevid ;)) Ska nog köpa lite summer-clothes, i think ;)

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0