Skolavlutningen!

Igår var jag på stan! Före stan så var jag med Hanna, vi tittade på en skräckfilm. Den var helt konstig, typ massa tortyr och hemskheter :S Jag fattade ingeting.
Sedan började vi göra oss iordning och typ halv 7 började vi gå ner för att hämta hannas tröja hos en kompis. Vi träffade Nellie och vi gick ner till Bästa för att träffa Tamara och Elin och där åt vi lite (a) Vi träffade också Johanna där utanför.
Halv 8 gick vi ner till Sociten och anmälde oss till Nykterhetstävlingen.
Vi gick runt lite, vi träffade Linnea Linn Märtha och Johanna och ställde oss och pratade. Då kom Fredrik och hans kompis också. Hanna ringde från Antons fest (som inte vi var bjudna på :O Vi var för coola (a)) och sa att vi skulle komma till torggrillen vilket vi gjorde.
Där var typ alla från hans fest och vi blev uppdaterade på vilka som hade strulat och vem som mådde illa mm.
Vi gick runt där och sedan gick jag och hanna o c. ner till sociten igen och sedan kom alla andra.
Där gick vi runt tills typ 9 då jag gick "över" till Elin och Tamara. Vi gick runt till halv 1 då vi skulle ta en lott till tävlingen, vi vann tyvärr inte ://
Vi ringde sedan min pappa som kom och hämtade oss, lite strul med att få in cyklarna i bilen men det gick tillslut ;))
Vi lämnade av Elin hos sig och jag och Tamara åkte hem till mig och somnade typ xD

Idag vaknade jag och tamara typ 10 över 12 xD Vi gjorde typ ingeting, vi åt sedan och nu sitter vi här. Tamara ska åka hem sedan och ska till stan med sin mamma och jag ska packa tills imorgon, jag ska på Konfa-läger :)

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0