Thailand :(<3

Jag längat så himla mkt tillbaka till Thailand! Den här underbara värmen påminner mig om thailand-resan. Det var så HIIIIIIIMLA kul!! OMG, också tittade jag på bilder innan där ifrån och då blev det ju bara värre :S Och vi kommer antagligen inte åka dit någon mer gång ( förutom att jag och fanny ska det när vi fyller 18 (a) ) så det är tjeligt :S
Alla har ju typ varit där, och det börjar blir dyrare nu. Första gången vi var där så var 1 kr värd 5 bath men när vi var där i vintras så var den bara värd 4 bath :S


På Landvetter! Och jag var så glad över min bby där ;)) (a)


Från vår balkong! Man kan inte se korall-stranden så bra men den finns där ;))
Man var tvungen att ha skor på sig när man badade på den stranden eftersom
det låg koraller i vattnet, typ ingen badade där.


En av våra 3 pooler (a) Från vår balkong igen ;)) Vi badade inte här så ofta, mest
i den andra.


Jag och Jenny första kvällen, nyårsafton :D Nyårs-buffén ;)) Typ ett 100 m långt
buffébord (a)


De första dagarna så var det lite molnigt men ändå sjukt varmt och skönt (a)


Vid den här poolen låg vi typ alltid, när vi inte var på stranden (a) Nu är det
finare väder :))


Den här bilden tkte jag var fin (: man ser NÄSTAN stranden xD<3


Jag sitter och väntar på min lunch (a) och jag läser gömda ;))

Frossa i dessa bilder (a) det gör iallafall jag ;))
I will come back, Thailand!

PS. Jag är HELT övertygad om att Thailand är Världens finaste land!!!<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-06-03 @ 18:15:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0