thursday and friday!!! :D

Torsdag!
Jag och fanny cyklade ner till campingen och väntade på att alla skulle komma (a) Vi testade vådräkter och sedan bar det ner mot havet också kallat för My lover. Det var där vi skulle vindsurfa. (eller, ja... vart annars ska man göra det!? xD)
Jag delade surf-grej med tamara och nellie som var ganska bra :) jag var ju värre xD Jag har inga muskler alls och det där dumma seglet vägde asmkt! Jag dog nästan xD
Jag lyckades kanske ställa det upp 2 ggr? :S ;)
Tamara ramlade 2 ggr men det ska vi inte gå in djupare på... ;))

Sedan åkte vi till skolan, vid lunch, och vi där skulle vi göra iordning lite till 9:ornas avslutningsmiddag som vi 8:or håller i varje år. Det gick väl bra :)

Efter skolan skyndade jag mig hem, hanna kom fort, vi skyndade till PS och väntade på bussen till Gekås i 10 min.
Vi köpte typ ingeting xD lösnaglar, hannas skor och mjukglass+pizzor.
Senare var jag med fanny och hanna (:<3 Vi gjorde lite grejer och myste ;))<3

Fredag!
Idag vaknade jag 6, somnade om, vaknade igen vid halv 7, somnade om och vaknade kvart i 7 xD Jag gjorde mig lite iordning, gick till hanna och sminkade mig+plattade håret hemmea hos henne. Sedan gick vi till mig och fixade naglarna och då kom Fanny också :D<3
Sedan gick jag och fanny till skolan för Skolavslutningen, jag tycker det är så konstigt att typ alla skolor har det på olka dagar :S jaja....
Det ÖSREGNADE och vi fick typ vara under tak och det blev väldigt trångt :S jaja... det blev väl bra ändå ;))<3

Sedan ska jag typ till stan med tamara elin och hanna<3

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0