Ute-kväll med Fanny (a)<3

Sitter ute med mina goa filt... and I lööööööw it!! (a)
Just nu är jag med fanny :)<3 vi sitter med varsin dator, varsin filt och varsin plats (xD) på Fannys framsida ;) Supermysigt!
Vi väntar egentligen bara på min lillasyster och hennes kompis som ska sova över hemma hos oss, vi är nyfikna på om det var Sanna elr Sandra! Haha xD Vi har inget liv, we know...

Today:
 - Vakna och göra sig iordning (a)
 - Sola!!!!!!!
 
- Äta
 - Sola
 - Till kyrkan
 - Hem och sola (a)
 - Till kyrkan för högmässa -.-
 - Stranden med konfan
 - Hem och baka
 - Vara med fanny
 - Sitta ute (A)
Som ni ser har det varit en ganska bra dag ;)
Imorgon är vi lediga från konfa-grejen :D:D:D Jippie!!! Hade sjukt gärna velat åka till stranden (Hinner jag kanske ? :S) buth!!! Jag måste till stan och köpa present.

Sedan ska jag hem, vara med Hanna (SOLA!!) och sedan hem till Hannas pappa och sova på studsmattan (a)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0