En Fanny-torsdag ;)<3

Idag var jag i skolan, som vanligt :(
Började med musik där jag, elin och tamara kom på en låt xD Eller ja, elin och tamara kom på och sjöng texten och jag kompade på piano ;) Den låten uppskattades mkt av klassen och våran musiklärare xD
Sen bytte jag, ÄNTLIGEN till syslöjd från hemkunskap! (Jag SUGER på att laga mat). Jag började med ett par vantar och tamara stickade bara lite ;)
Sen hade vi kos, alla tjejerna+jakob-fanny och linn läste, alla killarna-jakob+fanny o linn var ute och gick (xd)
Mat sedan, tamara gillade pastan ;)
Sen var det matte, no och sist hemkunskap.

Hemma var jag med fanny en stund, pluggade och bakade (: Nu ska jag fortsätta plugga och sedan vara med fanny igen (:<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0