Fest-söndag-inte-fest-fredag ;) + studiedag!

Igår, söndag började med kyrkan, sedan åkte jag hem. Sedan åkte jag, fanny, alice o tamara till stan och köpte present till linn, fastnade på nettos parkering så att pappa fick komma.
Sedan var jag med tamara och vi pluggade. Sedan gick vi till Tamara och åt smörgåstårta och bullar, vilket var dumt eftersom vi skulle äta hos linn xd
Sedan gick vi till mig igen och stressade på oss allt. Sedan åkte vi till linn med fanny och alice.
Vi började med att prata, sedan att äta.
Direkt efter maten, ca halv 8 började dom att dricka. Jag tamara fanny och alice var dom ända som inte drack någoting, tror vi. Jag och Tamara blev barnvakter, vi hjälpte linn med att städa och diska och hjälpte alla som hade druckit lite för mkt. Vi gömde alla flaskorna så dom blev lite sura och försökte övertala alla att inte dricka mer.

Det var lite läskigt :S


Idag, STUDEIDAGEN :D:D:D, blir det att plugga, engelska och skriva klart so. Sedan blir det OTH också ;)<3 Missade igår :(


 


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0