jobbigtmedläxor-tisdag :/

Dagen började som vanligt med skolan. Såhär såg dagen ut:
- Svenska: Jag och tamara gjorde klart våra tankekartor, dom andra vet jag inte riktigt xD
- No: Vi lyssnade på magnus, vi ska börja med något Taiga-tema eller nått xD
- Målpass: Jag och tamara skulle börja att skriva deckarna men det blev serbiska-träning för mig ;) xD
- Mat: Serbiska-träning xD + Spagetti och köttfärsås :D
- Idrott: Jag och tamara var i olika lag men vi gjorde vad vi kunde för att få möta varandra xD
- SO: Jag försökte att översätta en text men det gick inte så bra :/ Inte äns den andra var lättare :S

Sedan åkte jag med tamara, hem :D Jag har gjort klart min franska-läxa så nu måste jag göra klart min bild-grej :S Prov imorgon med Linn!!
Jag har kollat på Christine också xD Det var längesen ;) Jag hoppas att säsong 2 finns nästa gång jag åker till gekås ;) Haha! Jag har även kollat på lite oth ;) Chockerande va?!
Ikväll ska jag kolla på cityakuten och göra klart bilden, kanske matteläxan också ? :S


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0