Lördag den fjortonde ;)♥

Idag är det lördag den 14, inget spc händer idag :/
Skulle ha följt med Fanny till gekås men jag känner mig inte bra, ont i halsen och huvudet och är ÅRHUNDRADES försyld! Mår bajs!!
Men jag får hitta på något annat att göra idag. Det blir till att skriva till bild-provet och att plugga franska vilket jag fortfarande inte har börjat med xd
Sedan ska jag väl kolla på lite One tree hill också ;)<3 Min drog har blivit till ett beroende! Snälla, rädda mig inte!!
Jaja, jag ska väl göra det på eftermiddan, nu ska jag kolla på filmer när jag var liten :) Det är jätteskojj att kolla på sånt man inte kommer ihåg. Just nu är jag på ett band när mina kusiner är i danmark, Sara vågade inte åka ruchkana men hon vågade tillslut ;)


i♥oth


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0