stan-Torsdag♥

Skolan igen, första lektionen var Musik där vi typ inte gjorde nånting.
Sedan syslöjd, jag kom faktiskt ganska långt på mina stickade vantar ;) Sen var det kos, vi hade en vikare som hette Bobo, fint va ? ;) Vi gick på promenad.
Till mat var det pyttipanna elr hur det stavas, jag gillar inte det :/
Efter maten hade vi matte, vi gjorde en tävling och jag fattade ingeting xD
Sen hade vi no, vi kollade på en film.
Sista lektionen var hemkunskap, vi hittade inte så mkt fakta så jag måste göra det hemma :/

Efter skolan åkte jag med fanny till stan men jag glömde kortet så jag fick åka hem igen. Hanna följde med ner sen gick vi lite på stan.
Jag köpte två par byxor ;)
Ikväll ska jag kanske vara med fanny men jag vetinte.

Imon ska vi ha disco så vi ska till skolan klockan 4 igen ;) Sedan ska vi typ sova hos Alice.


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0