Ännu en Solig dag :D Me like...

Lördag idag ;) Soligt var det till min lycka :D Och jag kom på en grej igår, det var exakt 2 veckor kvar tills skolavslutningen :D Hur gott är inte det?! :D Supergott (a)

Idag solade jag järnet (a) Men blev inte brun alls :/ Får väl ta igen lite imon ifall det är lika fint :D Jag måste göra so imon också :S Jag sköt upp det idag, tydligen så kommer solandet före (a) Men det kanske inte var någon suprice? (a) ;)
Jag och pappa var ensamma ikväll, vi åt pizza (a) ska få honom att köpa thai-mat imon :D<3

Nu ligger jag här och kollar på min "Lover-movie", Titanic <3 Det är absolut den BÄSTA filmen som någonsin har existerat! Jag har kollat lite extra material och har precis börjat på själva filmen (a)

Imon blir det kyrka :/ och sedan hem till farmor och farfar :))



Ciao <3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0