En gekås-fredag i skolan :))

Sitter i skolan med tamara. Hon lyckades precis fixa sin Martin Luther King-engelska-sak xD Grattis tamara stanisavljevic!
Jag har skrivit lite om könssjukdomar och nu vill tamara ha hjälp med könsstympning. Okej, inte nu längre xD Vi har sexualkunskap/kärlekskunskap och vi ska lämna in våra böcker på måndag så jag måste bli klar med den :S
Idag ska jag till gekås med mamma pappa och jenny. Jag vetinte riktigt vad jag ska köpa men jag hittar säkert något ;))
Sedan ikväll ska jag och tamara till fredags-gruppen. Hoppashoppas, tamara! ;))<3

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi slutar om en kvart så jag får väl hitta på något, engelska kanske ?

Pussisar och kramisar ;))<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0