Idag var det kyrkan...

Kyrkan idag då, kom precis hem från den. Jag behöver bara gå 3 ggr till :D

Jag vaknade vid halv 9 och satte på tv;n, gjorde mig iordning och åkte dit. Satt där i någon timme och åkte hem.
Ska kanske äta snart och sedan blir det bara slapp ;) Jag gjorde ju kalrt min engelska igår och so;n ska jag göra i skolan, hemkunskapen börjar jag nog med lite idag också ;)
Ikväll är det One tree hill :D<3 och Gossip girl :) One tree hill slår ju det TOTALT!
Sedan ska jag sova ;)
Den här veckan är det ju bara 3 dagar, torsdag+fredag är vi lediga på :D

Nu ska jag kolla på OC och lite One tree hill :) Jag vill ha säsong 4 av OC :S

<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0