Klippt mig (:

Idag var jag först i skolan vilket inte var någon höjdare :S
Efter skolan åkte jag hem ganska fort och jag, min mamma och min lillasyster till falkenberg där vi klipper oss.
Jag klippte inte spc mkt på längden men var tvungen att klippa upp det lite eftersom hon som förlängde mitt hår var tvungen att klippa upp det lite så att det skulle se bra ut och nu var det jätteslitet :/
Men jag gjorde slingor och fick Silver-shampo och Silver-balsam
:D


Thankyou mother :)<3

( Inte det här märket men ändå ;) )


Nu är jag är jag lite halvt irreterad över en sak men det ska jag inte tråka ut er med ;) Nu blir det Desperate housewives vilket jag har längtat efter hela veckan :D Sedan blir det att skriva ut min hemkunskap, so och engelska, bara jag inte glömmer :O Och såklart Christine också ;D

Imon ska jag nog plugga lite och baka :D Good night ;)

<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0