Skolan nu ://

nu sitter jag i skolan med tamara. vi har haft franska och matte å har nu engelska! Jag övade lite på power point, är inte spc bra xD
Hade lite lerkrig ( jag vann lätt ;) ) och nu är jag och tamara inne lite på internet ;) Tamara har övat lite och jag har övat på att klicka på henne pp xD
idag blir det lite engelska och so och bakning :D
vi ska äta om 10 min så jag ska väl komma på något roligt att göra sålänge, några förslag ? :)

nu ska jag berätta om dagen vilket jag vet är SJUKT-kul att läsa om ;)
Vi började med matte, jag och tamara räknade lite. Jag fattade faktiskt lite nu ;))¨
sedan åkte vi till mariedal och hade franska, märkte att jag och tamara låg lite före ;)
sedan (nu) éngelska, jag tränade som sagt på pp, tamaras pp och hade lite lerkrig xD det skulle inte förvåna mig om jag ahr massor i min tröja när jag kommer hem xD

<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0