Vrf bloggar jag?

Jag har hört (elr sett) att inte alla gillar att läsa om vad man gjort hela dagarna ;)
Så jag bestämde mig för att berätta om vrf jag egentligen bloggar;
Jag bestämde mig för att börja blogga pga våran bildlärare, han sa att alla skulle göra varsin blogg, vilket jag tkte var roligt! Jag ville skriva om mig själv, inte bara lägga in massor med bilder mm.
Så jag hittade blogg.se och gjorde en blogg! jag tycker att det är roligt att gå tillbaka till de första inläggen och läsa vad man gjorde då :D

I den här bloggen hittar du; Lite om mig, mode och shopping, resor, min famtid och såklart snygga killar ;)♥

Har ni några frågor elr något ni vill att jag ska prata mer om i min blogg? Komentera! :D

<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0