Gymnasiemässa+besöksdag!

Har varit en dag fokuserad på gymnasieval!

Japp, idag var vi först på gymnasiemässa. Hittade massa olika skolor att gå på men ingen som når upp till Drottning blanka ;P Så jag tror att det blir Blanka för mig ;)

Sedan på eftermiddagen hade vi fått välja 2 olika linjer att besöka, jag fanny o alice besäkte samhäll och estet :) Inget för mig tror jag men det var kul :)

Såhär ser mina val ut (troligen):
 1. Turism - Drottning blanka - Varberg
 2. Stylist - Drottning blanka - Falkenberg
 3. Spa & fitness - Drottning blanka - Falkenberg


Skolan är iaf jättefin utanpå, ska in dit den 19 ;P


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: tamara den allra bästa! :)<3

spa & fitness finns i varberg också ;)<3

2009-11-12 @ 19:55:42
URL: http://tamaramilic.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0