Hur kommer det att gå? :o

Skriver lite om Idoler nu tror jag ;)

Erik:
Nja, ganska bra är han faktiskt men inte riktigt min smak tror jag :P Men jag glömmer aldrig när han sjöng You don´t have to say you love me, det var skitfint :)
Eddie:
Jag älskar Eddie och jag tkr att han var ganska bra idag :) Han kan bättre, det vet jag men det var långt ifrån hemskt!
Reza: Reza, Reza, Reza... Nej idag var hon inte bra :// Jag tkr att Reza brukar vara i världsklass men idag stämde det inte :/
Calle: Shit vad överraskad jag blev! :o Han sjöng Bad day jättebra ju! Skit överraskad blev jag, jättebra var det! :D
Tove: Tove tkr jag inte om, jag vet inte vrf men hon var jättebra idag! Det var modigt att sjunga utan musik I BÖRJAN AV LÅTEN! :ooo Hade jag aldrig klarat men jag sjunger ju skitdåligt men ändå xD
Mariette:
Jag gillar Mariette, hon sjunger jättebra faktiskt :)

Detta är vad jag tyckte om dagens insatser ;) Men det är synd att Rabih inte är kvar :( Tkte om han mest av alla :)<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0